Menu

six با Lady چه رابطه ای دارد؟

پنجشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۹، ۱۱:۰۰ ق.ظ
۴ دیدگاه

 

چند تئوری جالب توجه در مورد رابطه میان six و Lady مطرح شده است

 

six جانشین lady خواهد شد

قاب عکسی در اقامتگاه لیدی وجود دارد که 5 نفر در آن به تصویر کشیده شده اند که یکی از آنها خود لیدی است و 4 نفر دیگر بصورت سایه و تاریک هستند ولی در هر صورت اگر لیدی 5 امین نفری باشد که The Maw را اداره میکند، نفر 6 ام که خواهد بود؟ بنظر شما دلیل سازندگان بازی از نام گذاری سیکس چیزی جز جایگزین ششم برای مدیریت The Maw می باشد؟

زمانی که سیکس با خوردن لیدی قدرت او را به دست می آورد و تمام خدمه و مهمانان مغلوب قدرت وی میشوند داستان باز می ماند و انتخاب های زیادی برای six می ماند او میتواند در The Maw بماند و شرایط را به نفع خود تغییر دهد، کودکان را از بند اسارت رها کند یا به نوعی صلح برقرار کند و یا توسط کشتی های رهگذر از آنجا بگریزد ولی نمیتوان تاثیر حضور shadow six در کنار او را نادیده گرفت و ممکن است این نیروی شیطانی او را به این نتیجه برساند که سیاست حاکم بر The Maw باید طبق رویه قبلی ادامه پیدا کند.

 

 

 

six دختر Lady است

این تئوری از تصویر دختربچه ای که درکنار لیدی در نقاشی و قاب عکس های اقامتگاه او برخواسته

درست است که دختر در تصویر، بارانی زرد پوشیده ولی این کودک شبیه به six نیست و موهای بلند قهوه ای دارد البته ممکن هم هست بارانی زرد که هم اکنون بر تن six است متعلق به دختر لیدی بوده باشد زیرا {اگر قسمت 2 رو بازی نکردید این قسمت رو نخونید} six در نسخه دو بازی این بارانی زرد را پیدا میکند و برتن میکند و شواهدی بر این که نسخه 2 داستان پیش از نسخه اول باشد وجود دارد و باید فهمید لباس دختر لیدی در خانه شکارچی به چه دلیل رها شده بود. نکته دیگر این که بارانی زرد بر تن بچگی های آشپزها و سرایدار نیز دیده میشود و نمیتوان آن را به شخص خاصی اختصاص داد.

 

پس دختر مو قهوه ای کیست؟ ممکن است دختری که به همراه six در بازی موبایل لیتل نایمرز از عمارت میگریزد باشد و یا دختر فراری که در dlc نسخه اول بازی runaway kid با آن روبرو میشود باشد.

 

همچنین با توجه به نقاشی که در اتاق مخفی اقامتگاه لیدی پیدا میشود این برداشت میشود که "همیشه حواسم بهت هست" البته این جمله میتونه معنی مراقبت کردن نداشته باشه و فقط به این معنی باشه که نمیشه از از دست لیدی در امان ماند.

 

 

six خود Lady است

لازمه ی این اتفاق این است که یک حلقه زمانی ایجاد شده باشد و در آن سرنوشت غیرقابل تغییر، باعث تبدیل six به لیدی شود پس یا six باید به زمان آینده سفر کرده باشد و یا لیدی به زمان گذشته.

که دلیلی برای چنین کاری وجود ندارد و داستان بازی هم اشاره ای به آن نکرده پس بهتر است این تئوری کنار گذاشته شود.

تنها موضوعی که این تئوری را پیش کشیده این است که six قدرتی شبیه به لیدی دارد ولی بنظر من چنین نیست و در پایان با خوردن لیدی به این قدرت میرسد و در طول بازی در هیچ کجا چنین قدرتی از وی نمیبینیم.

 

 

طبق گفته سازندگان رابطه ای میان six و لیدی وجود ندارد و تئوری های دو و سه رد میشوند ولی دلیلی بر قبول تئوری اول نیز وجود ندارد. شاید فقط سرنوشت این دو نفر با هم گره خورده تا لیدی شکست بخورد و six نیز بتواند از Maw فرار کند.

 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

نظرات (۴)

به نظر من six خود لیدیه و اینکه مونو به گزشته سفر می‌کند تا سیکس رو نجات بدهد و تئوری هست که نمی‌تواند و از خودش شکست میخوره به همین دلیل بزرگی هاش شبیه همون مرد قد بلند است

توی این پست در مورد لیتل نایتمرز 1 نوشتم و مونو توی قسمت اول نیستش ولی در مورد این که six خود لیدی باشه یا حتی دخترش خود سازنده ها پاسخ دادن که اینطور نیست
اصلا چجوری six در زمان سفر کرده که با لیدی مواجه شده؟
توی داستان هیچ نشونه یا مدرکی برای اثباتش وجود نداره ولی برای جایگزین لیدی شدنش چندتا دلیل وجود داره و روند داستان چیزی به جز سرنوشت سیکس نیست و شاید فقط شکست خوردن لیدی اهمیت داشته باشه و فرار six از Maw منظورشون باشه نه حتی جایگزین شدنش.

سلام میخوام چند تا دلیل بیارم تا متوجه شید لیدی همون سیکسه

 

خیلی خوبه میشنوم ..

سلام من چند مدارک دارم که صابت میکنه six همون لیدی اینکه چرا توی لیتل نایتمرز ۲ جعبه ی موسیقی آهنگی که میخونه شبیه زمزمه ی لیدی تو لیتل نایتمرز ۱ هست اینکه چرا اتاق سیکس تو لیتل نایتمرز ۲ عروسک هایی که تو اتاق هست همون عروسک هایی است که تو اتاق لیدی هم هست اینکه چرا عکس کابوس سیکس تو اتاق لیدی هم هست اینکه چرا وقتی تو لیتل ناتمرز ۲ وقتی که جعبه ی موسیقی سیکس داره نابود میشه شبیهه maw هست 

نکات جالبی بود نشنیده بودم ..

بنظرم سایت شما عالیه من الان نسبت به این بازی و لیدیو سیکس حس بهتری دارم🙏🤩

Little Nightmares