Menu

موجوداتی به نام نوم

دوشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۹، ۰۸:۴۰ ب.ظ
۰ دیدگاه


 

نوم ها موجوداتی قارچی شکل هستند ولی به هیچ عنوان قارچ نیستند و قرار نیست بعنوان غذا برای مهمانان سرو شوند.

با اتمام dlc های نسخه اول بازی متوجه خواهید شد که این موجودات در واقع بچه هایی هستند که Lady اون ها رو به نوم ها تبدیل کرده تا زیبایی خودش رو از دست نده گرچه نمیتونه در آینه ها به خود نگاه کند زیرا با واقعیت مواجه میشود همچنین نوم ها پس از تبدیل محکوم هستند در اعماق The Maw کار کنند و موتورخانه های قلب این پایگاه دریایی را گرم نگه دارند.

بر طبق یک تئوری بچه هایی که چهره واقعی و پیر Lady رو دیده باشند لیدی اونارو به نوم تبدیل میکند تا نتوانند آنچه را که دیده اند به گوش بقیه برسانند. ولی بنظر میاد بچه ها در واقع قربانی هایی برای ریبا ماندن لیدی باشند.

 

همه جای Maw میتوان نقاشی هایی را بر در و دیوار یافت که در واقع نوم ها آن ها را به دیوار چسبانده اند تا به کودکان دیگر هشدار دهند که چه چیزهایی در انتظار آن هاست

 


طبق شواهد موجود نوم ها چهره ندارند و فیزیک انسانی خود رو از دست داده اند جثه ای کوچک تر از کودکان معمول دارند و مدرکی وجود ندارد که آیا خود لیدی میتواند دوباره آن ها را به حالت اول بازگرداند یا خیر.

ولی اگر در موتورخانه به نوم ها دقت کنید هنوز سایه انسانی دارند و شاید این موضوع نشان دهده ماهیت انسانی آنها باشد

 

 

 

تصویر استخراج شده از فایل بازی

 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

نظرات (۰)

Little Nightmares