Menu

The Maw کجاست؟

جمعه, ۸ اسفند ۱۳۹۹، ۱۱:۳۴ ق.ظ
۳ دیدگاه

Maw مکان اصلی در Little Nightmares1 است که تمام گیم پلی در آن جریان دارد. به عنوان نوعی استراحتگاه زیر آب توصیف می شود که نخبگان بسیار ثروتمند و قدرتمند را مورد توجه قرار می دهد. هرگز توضیح داده نمی شود که ماو چگونه، چه زمانی و یا توسط چه کسی ساخته شده است در هر صورت تمام اطلاعات جمع آوری شده از آن را میتوانید در ادامه مطلب بخوانید.

عملکرد ماو دقیقاً مانند یک اقیانوس پیما با روکش فلز است اما بصورت عمودی مانند برج عظیم طراحی شده است. به دلیل این طرح ، مانند کوه یخی شناور است که در آن فقط دودکش آن از سطح اقیانوس بالاتر است در حالی که حجم بیشتری از آن در زیر آب قرار دارد. با این حال ، هنگامی که مسافران نیاز به صعود به داخل آن را دارند، می تواند خود را بیشتر از سطح آب بلند کند تا ورودی آن نمایان شود. همانطور که گفته شد، بیشتر Maw تا در زیر آب است و همچنین می تواند لنگر بیندازد. هنگامی که ماو در آب غوطه ور می شود، شکل ظاهری آن به شکل صخره ای کوچک با یک در است و در بالای آن یک دودکش وجود دارد که دود سیاه خارج می کند.

مانند یک کشتی واقعی، ماو تمایل دارد به آرامی در امواج حرکت کند، به اندازه ای که باعث غلتیدن برخی اشیا در اتاق ها شود. همچنین در قسمت های پایین دارای درهای ضد آب است تا در صورت نقص عملکرد از طغیان آب به محفظه های آن جلوگیری شود. در بدنه، پنجره هایی نیز وجود دارد که به مسافران اجازه می دهد بیرون را ببینند. همانطور که در The Hideaway DLC دیده می شود، Maw مجهز به ماشین بخار است و دارای موتورهای قدرتمند است که برای تأمین نیرو زغال سنگ می سوزاند. تنها کارگرانی که این وظیفه رو برعهده دارند موجوداتی به نام نوم که همان کودکان تبدیل شده توسط بانو برای کار هستند. به نظر نمی رسد که ماو با پروانه ها به حرکت در آید بلکه به نوعی با نیروی محرکه دود سیاه همانطور که در کتاب کمیک آن دیده می شود حرکت میکند. هر دودی که برای پیشرانه استفاده نشود از طریق دودکش قیفی واقع در بالای آن از ماو خارج می شود. در پشت ماو ، تورهای ماهیگیری عظیمی وجود دارد که برای صید موجودات آبزی بزرگ در آشپزخانه استفاده می شود. Maw همچنین دارای ژنراتورهای الکتریکی برای تأمین منابع مختلف نور و آسانسورهای موجود در آن است.

 

جالب است بدانید که با وجود غول پیکر بودن ساکنان اصلی آن در مقایسه با Six، مناطق زیادی در سراسر ماو وجود دارد که برای استفاده موجودات کوچک و کودکان ساخته شده اند. این شامل قفل های چوبی نصب شده روی درهای نزدیک به کف و نردبان های مینیاتوری است. بنظر میاید ماو از چهار طبقه و یا منطقه ی بسیار بزرگ ایجاد شده و این توهم را می دهد که یک شهر بزرگ در داخل ماو وجود دارد، آسانسور به طور مستقیم منطقه مهمانان و اتاق بانو را بهم متصل می کند. 

در طول بازی کسی که مسئول حرکت دادن ماو باشد را نیافتیم ولی احتمال میرود خود Lady به نحوی حرکت ماو را برعهده دارد شاید با جادو و یا اتاقی که سکان و اهرم های حرکتی دارد.

 

 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

نظرات (۳)

چه سایت باحالی خیلی جالبه فکرشم نمیکردم برای این بازی کسی وبلاگ درست کرده باشه خیلی جالبه دوست دارم

ممنون لطف داری

.

من طرفدار پرو پا قرص این بازیه هستم و همهش دنبال تئوری از این بازیم

سایت شما خیلی خوبه💞

وبلاگ برای این بازی جالب.به نظر ویاد من خیلی دیر با این بازی آشنا شدم.چرا که نظرات دوستان برای ۲ سال پیشه.ولب ممنون خیلی زحمت کشیدین.

این بازی قدیمی نمیشه خوشحالم که نظر دادید .

Little Nightmares