Menu

همه چیز درباره سرایدار (The Janitor)

يكشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۹، ۱۱:۰۲ ب.ظ
۱ دیدگاه

 

 

سرایدار، اولین دشمن در Maw است که با آن روبرو می شویم، او جثه ای غیرمعمول با دستان بلند و پاهایی کوتاه دارد

طبق توضیح سایت، سرایدار از زندگی در دنیای بیرون خسته شده و به Maw آمده وظیفه او جمع آوری کودکانی است که راه خود را گم کرده اند و به مکان های ممنوعه پاگذاشته اند. در هر صورت سرایدار خطر جانی برای six ندارد و اگر کودکی توسط او گرفتار شود او را در پارچه ای پیچیده و توسط قلاب های متحرک به سمت اقامتگاه بانو میفرستد.

همچنین به نظر میرسد یکی از سرگرمی های او ساخت عروسک های کوچک است و محیط اطراف او پر از آن هاست ولی مدرکی مبتنی بر ساخته شدن عروسک ها از کودکان وجود ندارد.

 

 

در قاب عکس های بازی تصویری را میبینیم که در یکی از آن سرایدار چشم دارد و در دیگری چشم ندارد. و چهره ی او کاملا از اجزای چشم خالی و صاف شده است.

ممکن است سرایدار از ابتدا نابینا نبوده و بعد از آمدن به Maw چشمان خود را به دلیلی از دست داده باشد. ممکن است شرطی از سوی بانو برای پذیرش سرایدار بوده و یا سرایدار چیزی را دیده که نباید. به هر صورت بر جای جای دیوارهای Maw نقاشی های کودکانه ای از سرایدار دیده میشود که رابطه خوب او با کودکان و همچنین خط خوردگی ناحیه چشم در همه آنها نشان میدهد مدت هاست که سرایدار چشمان خود را از دست داده است.

   

یه نقاشی دیگم بود که بچه ها دست سرایدار رو گرفته بودن ولی هرچی گشتم نیافتم اگه بعدا به پیدا کردم اضافه میشه

 

 

نقاشی زیر ممکن است کودکی سرایدار را به تصویر کشیده باشد ولی از آنجایی که طبق بیوگرافی رسمی در سایت اشاره شده که او به Maw فرار کرده میتوان این عکس را به Granny نیز نسبت داد و لباسی که بر تن دارد شبیه همان لباسی است که آشپزها در نقاشی مربوط به کودکی آنها بر تن داشتند و همینطور شبیه بارانی زرد رنگی است که six میپوشد !!! البته این تصویر به کودکی Granny هم نسبت داده شده است.

 

 

بر اساس یک تئوری رابطه ای نیز میان Granny (مادربزرگ) با سرایدار وجود دارد. Granny همان پیرزنی است که در آب به دنبال Runaway kid میرفت تا او را به دام بیندازد

 

این تئوری از اینجا آمده که اولا مادربزرگ هم دستان درازی مانند سرایدار دارد و مورد بعدی این که در میان عروسک هایی که سرایدار میسازد چند عروسک با چهره ی پیرزنی شبیه Granny وجود دارد که کلاهی مانند سرایدار بر سر گذاشته است

بنظر میرسد Granny مادربزرگ سرایدار باشد و حالا از کار خود بازنشست و یا برکنار و به اعماق Maw تبعید شده است

اگر به خاطر داشته باشید به محض این که Runaway Kid از دست Granny فرار میکند و از نردبان بالا میرود گرفتار سرایدار میشود و سرایدار از قبل خبر دارد که او از این محفظه خارج میشود و برای او کمین کرده است.

 

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

نظرات (۱)

با سلام .با احترام به نظرتون راجب بی خطر بودن سرایدار برای بچه ها ،باید بگم کاملا باهاش مخالفم! البته که سرایدار برای بچه ها کاملا خطرناکه چون اونها رو به دام میندازه و شبیه جسد بسته بندی و قلاب میکنه و میفرسته به آشپزخونه تا بصورت گوشت آماده بشن! بعد شما میگید میفرسته برای لیدی؟! نه..اتفاقا اونا غذا میشن..

مرسی از نظرتون فکر کنم حق با شماست دقیق الان بازی رو به خاطر ندارم و یادم نیست با چه ذهنیتی این بخش رو نوشتم ولی جزو اولین بررسی های فارسی بازی بود و از ترجمه سایت فندمش و نظر سازنده ها هم کمک میگرفتم ولی الان توی یوتیوب نقدهای بسیار بهتری از بازی شده که اشکالات منو برطرف کردن و ادامه راهو رفتن

.

Little Nightmares