Menu

 

وقتی به اقامتگاه Lady وارد شوید تمام آینه ها را شکسته و خرد شده خواهید یافت ولی علت تنفر او از آیینه ها چیست؟

بر اساس یک تئوری Lady بچه ها را از بین می برد تا جوان و زیبا بماند اما آینه بازتاب واقعی چهره او را نشان میدهد.

در واقع برای رسیدن پاسخ درست باید کامیک آن را مطالعه کرد که در آن آینه ها قدرت های جادویی دارند. کودکانی که جلوی آینه قرار میگیرند خود را به ظاهر دلخواه خود میبینند و حتی به آن تبدیل میشوند ولی آینه پس از آن چهره سابق و واقعی آن ها را نمایش میدهد.
زمانی که پسرک فراری با Lady مواجه میشود او در حال دیدن تصویر خود در آینه ای بزرگ است و آینه حقیقت Lady یعنی نسخه پیر او را نمایش میدهد.

 

مطمئنا لیدی از وضعیت خود متنفر است و وقتی متوجه میشود که پسرک فراری او را دیده است پسرک را به یک نوم (موجود قارچی شکل) تبدیل میکند تا مانع از افشای آنچه که دیده اند برای کسی شود. بنظر می آید که لیدی بچه ها را دوست دارد و فقط زمانی که مجبور باشد از آن ها استفاده میکند

همچنین شواهدی نشان میدهد سرنوشت خوبی در انتظار مهمان هایی که به Maw می آیند نیست و احتمالا آن ها غذای مهمان های بعدی میشوند و شاید روح آن ها نیز برای تغذیه لیدی صرف میشود و ماسک های ساخته شده از صورت آن ها توسط بعضی خدمه Maw استفاده میشود.

 

از لباس لیدی حدس زده میشود که او قبلا یک گیشا (زنان زیبای رقصنده ژاپن) بوده و بخاطر زیبایی که داشته مورد تحسین دیگران بوده و به همین دلیل اطراف او پر از آینه و قاب عکس های متعدد از اوست ولی این زیبایی ابدی نخواهد ماند و لیدی به دنبال راهی برای زیبا ماندن بوده و پاسخش را در کتاب های داخل کتابخانه اش یافته است. ولی راهی که او یافته چیست و این زیبایی چگونه حفظ میشود؟

در بازی به کودکان زندانی در قفس برمیخوریم که نا امیدانه منتظر سرنوشتی هستند که از آن خبر دارند. لیدی برای زیبا ماندن روح و انرژی کودکان را میگیرد و چیزی که از آن ها باقی می ماند کالبدی توخالی شبیه قارچ است که محکوم به کار کردن تا ابد در اعماق Maw برای گرم نگه داشتن موتورخانه هاست.

 

در محدوده سرایدار قرار دارند و سرایدار آن ها را در کیسه پارچه ای میپیچد و بدون آسیب رساندن آن ها را توسط چنگک و تسمه در حال حرکت برای لیدی میفرستد و لیدی با گرفتن روح آن ها به موجوداتی به نام نوم تبدیلشان میکند.

 

در مسیر اقامتگاه لیدی به بچه های سایه ای برمیخوریم که در واقع موجوداتی هستند که لیدی به وجود آورده و نیرویی شیطانی برای گرفتن زندگی کودکان در اختیارشان قرار داده است [ماسک کوچک شبیه به لیدی را بر چهره دارند]. بچه های سایه ای احتمالا قبلا بچه های واقعی نبودند و فقط موجوداتی هستند که لیدی برای خدمت به خود به وجود آورده است.

 

این احتمال وجود دارد که بانو زمانی ساکن the Pale City [شهر رنگ پریده] بوده باشد، زیرا در توضیحات وب سایت رسمی وی اشاره شده است که او دنیای خارج از The Maw را "هرج و مرج" می داند. و ممکن است نشان دهد که بانو به دلیل نفوذ گسترده Thin Man (مرد لاغر) از سرزمین اصلی فرار کرده و به دریا رفته است.

 

تئوری کهنسال بودن لیدی به راحتی قابل اثبات است

در «اقامتگاه لیدی»، پسر فراری با قاب عکس ها، مجسمه ها و عروسک های قدیمی زیادی روبرو می شود که نسخه های مختلفی از تصویر لیدی را به تصویر می کشد و مدتهاست که در مکان خود رها شده اند. به نظر می رسد که این آثار هنری مدت زیادی از ساختشان گذشته، زیرا در تار عنکبوت پوشیده شده یا شکسته شده اند و نشان می دهد که لیدی باید به همان اندازه کهنسال و باستانی باشد. احتمالاً این آثار، مربوط به گذشته های دور لیدی است و این را می توان از طریق یک نقاشی بزرگ در قلب اقامتگاه تایید کرد که بانو را به عنوان یک زن بدون ماسک نشان می دهد. به نظر می رسد که بانو زمانی به خاطر زیبایی خود بسیار مورد احترام بوده و برای نقاشان و مجسمه سازان ارزشمند بوده است، تا اینکه اتفاقی افتاد که باعث فراموش شدن وی شد.

 

مغلوب شدن لیدی توسط آینه

در ابتدا تصور میشد آینه ای که Six از اتاق انباری پیدا میکند چنین تاثیری بر لیدی میگذارد و گمان میرفت آینه خاصی برای لیدی باشد و لیدی بخاطر رویارویی با چهره خودش ضعیف شده و شکست میخورد ولی موضوع خیلی ساده تر است جادوی لیدی، جادوی گرفتن روح است و لحظه ای که لیدی میخواهد از جادو برای کشتن Six استفاده کند Six به وسیله آینه، جادو را به سمت لیدی بازتاب میدهد و همین باعث شکست لیدی میشود ولی بچه های سایه ای بخاطر ماهیتشان توسط نور از بین میروند و این دو ربطی به هم ندارند و این که six در مواجهه با لیدی باید در محدوده نورانی قرار بگیرد به این دلیل است که لیدی در تاریکی بسیار سریعتر حرکت میکند و در آن شرایط six شانسی برای پیروزی نخواهد داشت.

 

این امکان هم وجود دارد که استفاده از ماسک به توانایی های جادویی لیدی کمک می کند، اما همچنین مانع از آن می شود که در حالی که آن را بر چهره دارد، به آینه ها نگاه کند زیرا انعکاس نور در آینه او را کور میکند یا میسوزاند. وقتی پسر فراری می بیند که بانو به تصویر واقعی خود در آینه خیره شده است، برخلاف آینه ای که six هنگام استفاده بانو از ماسک خود استفاده می کند، ماسک بر چهره ندارد و آینه به او آسیب نمی رساند. این میتواند به این معنی باشد که قدرت لیدی از ماسک او ست و یا حداقل بخش زیادی از آن را با استفاده از این ماسک به دست میاورد.

 

 

علاقه لیدی به بچه ها

در اقامتگاه لیدی با صحنه هایی مواجه میشویم که علاقه لیدی به بچه ها را نشان میدهد

نوازش کردن عروسک ها، آواز و لالایی خواندن لیدی و همچنین دختربچه ای در کنار لیدی در عکس های قاب شده به دیوار میتواند نشان از آن باشد که لیدی به کودکان علاقه دارد و از سر اجبار و فقط در صورت لزوم به گرفتن روح آن ها روی میاورد و از طرفی تعداد نوم ها در بازی آنقدرها هم زیاد نیست که نشان میدهد بچه های زیادی قربانی زیبایی لیدی نشده اند [البته ممکن است در نسخه های دیگر با نوم های زیادی برخورد کنیم که به معنای صادر کردن نوم ها برای کار کردن به مکان های دیگری باشد و این تئوری را نقض کند.]

 

 

 

تصویر چهره لیدی 

استخراج شده از فایل های گرافیکی بازی

 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

نظرات (۰)

Little Nightmares